.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری زوج افیونی در ساری
زوج افیونی به همراه ۱۲ کیلوگرم تریاک در جاده ساری به کیاسر دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ماندران گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در جاده ساری به کیاسر به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای این طرح، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد در این محور مشکوک شدند.

سرهنگ ثقفی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن که شامل یک زن و مرد بودند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ماندران با اشاره به کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان، افزود: این ۲ قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ ثقفی با اشاره به این که مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند، گفت: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی همواره سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می‌سازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند، به شدت برخورد می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.